La seva presentació va estar dirigida a explicar el cas pràctic de la campanya de màrqueting de Campofrío.
Punts destacats de la seva
exposició:
· En les Xarxes socials, en juny de 2009 van començar a: Escoltar, Mesurar i Aprendre.
De com evoluciona la reputació online de la marca.
En 2011 decideixen emprendre una campanya a les xarxes socials.
De com evoluciona la reputació online de la marca.
En 2011 decideixen emprendre una campanya a les xarxes socials.
-S'estrena l'anunci en Facebook, Youtube. Es crea un hash tag en Twitter.
-Els primers resultats van ser: Convertir-se en Trending Topic en Twitter.
-Després d'aquest èxit, es llança l'anunci per televisió i altres mitjans convencionals offline i en el carrer, etc.
-Resultat: L'anunci es parodia en tots els mitjans.
-Els resultats: incalculable tornada sobre la inversió: +650% de cobertura gratis en mitjans.
Aprenentatge:
- Els plans de comunicació han de ser 100% integrats.
- El mix de mitjans ha d'adaptar-se contínuament.
- Invertir part del pressupost de màrqueting a aprendre.
- Els mitjans digitals són una oportunitat i necessaris per a totes les marques.
- Les xarxes socials tenen un potencial immens.
- El treball amb les agències ha de ser diari ja que el diàleg amb el consumidor ho és.
- El consumidor és el que mana, ho sap i exerceix més que mai. En segons quins moments és el director de màrqueting de la teva marca.
- Si vols que la gent gaudeixi amb el teu contingut no els maregis venent-los el producte insistentment.