Com passar de: M’agrada a El compro.
En contra: Les xarxes socials no venen: 845 milions de persones passegen per Facebook, però no compren.
A favor: La conversió en mitjans socials es basa en la vinculació amb els seguidors.
En contra: Les xarxes socials no venen: 845 milions de persones passegen per Facebook, però no compren.
A favor: La conversió en mitjans socials es basa en la vinculació amb els seguidors.
- L’oportunitat de les empreses és vincular-se amb els seguidors.
- La vinculació és:
Preguntar als usuaris: Segons les seves respostes, ofertar
Creació de continguts (importantíssim!):
-Adaptació al temps / espai / seguidors...
-Fotos / L’album de fotos en Facebook dispara els ràtios d’efectivitat.
Tweets a producte
Connexió Twitter i Facebook
- L’horari es fonamental en la programació de continguts online:
-Facebook: 20 h. i 22 h.
-Twitter: 11 h.
- Twitter és més efectiu que Facebook en portar trànsit al site en links de venda del producte.
- La conversió i interacció amb els seguidors és el principi del trànsit a la botiga.
- Un usuari comença el procés i té un impacte en el seu grup d’amics.
- Tenir full de ruta: A vegades, la tàctica s’endú per davant l’estratègia, però no es pot avançar sense un full de ruta.
- Aprendre dels fracassos.
- Errar barat. Errar ràpid.
- En les xarxes socials les persones són el primer.
- Les persones que integren las campanyes han de ser agents del canvi.