dilluns, 21 de maig del 2012

Juan Luis Polo. CEO de Territorio Creativo

Punts destacats de la seva exposició:

Com passar de: M’agrada a El compro.
En contra: Les xarxes socials no venen: 845 milions de persones passegen per Facebook, però no compren.
A favor:
 La conversió en mitjans socials es basa en la vinculació amb els seguidors.
  • L’oportunitat de les empreses és vincular-se amb els seguidors.
  • La vinculació és:
    Preguntar als usuaris: 
    Segons les seves respostes, ofertar
    Creació de continguts (importantíssim!):

    -Adaptació al temps / espai / seguidors...

    -Fotos / 
    L’album de fotos en Facebook dispara els ràtios d’efectivitat.
    Tweets a producte
    Connexió Twitter i Facebook
  • L’horari es fonamental en la programació de continguts online:
    -Facebook: 20 h. i 22 h.
    -Twitter: 11 h.
  • Twitter és més efectiu que Facebook  en portar trànsit al site en links de venda del producte.
  • La conversió i interacció amb els seguidors és el principi del trànsit a la botiga.
  • Un usuari comença el procés i té un impacte en el seu grup d’amics.
  • Tenir full de ruta: A vegades, la tàctica s’endú per davant l’estratègia, però no es pot avançar sense un full de ruta.
  • Aprendre dels fracassos.
  • Errar barat. Errar ràpid.
  • En les xarxes socials les persones són el primer.
  • Les persones que integren las campanyes han de ser agents del canvi.